Tuesday, April 28, 2009

KEPADA YG BERKENAAN


penat memikirkan perkara yang berlaku..sedang berlaku..dan akan berlaku..buatkan aku hilang semangat untuk terus berusaha memperbaiki keadaan..blur untuk mencari jalan penyelesaian buatkan aku penat untuk berfikir..kegagalan aku untuk memahami semuanya sepenuhnya buatkan aku mengambil jalan ini..perkara yang baru mendatang buatkan aku gagal untuk terus berusaha menyelamatkan semuanya..this is the best way untuk terus hidup.. sorry..truly sorry..kepada yang berkenaan pasti memahami..tiada niat membuang terus semua itu..tapi dalam usaha mencari dan mendapatkan kembali hidup aku yang dulu..semua ini perlu dan harus.. sokongan dan harapan masih ada..its just a matter of tyme..

2 comments:

  1. Be strong..HE'll always be beside us when we need HIM..MAy Allah bless in evrythng u do...

    ReplyDelete
  2. Keep on writing bebeh! ;-)

    ReplyDelete