Monday, May 4, 2009

IM HOME.....

at last..sampai gak aku kt umah..for the second tyme..semalam sempat duduk kt umh 5 jam je..pastu kene gerak blek pegi kl..letih..tapi da janji..kenela wat gak..mampusla orang nak cakap pe pun..yang penting..aku tao pe yang aku wat..

jaoh btol perjalanan aku nak sampai ke perlis ni..naek bas pun paling kurang 10 jam..tapi aku amik masa sampai 5 hari..baru bley aku jejak kaki kat umah baru bapak aku ni..5x24=?? kirela sendiri..letih da aku nak sesakkan kepala hotak aku ni..

pape pun..trimas to Mr.CEO coz sudi kaci aku naek gen2 ko tu..haha..banyak btol songeh aku..tapi ko sendiri yang cakap aritu ari aku..so aku dengan penuh nafsunya menggunakan peluang itu sebaik-baiknya..hahahaha..neway..thnx sebab sudi sama2 sesat ngn aku..thnx gak sbb susah payah ko antakan kasut aku..then bwk kitorang pg jln2..even ak tao xdela susah mane pun kan..ke ko lagi ske?? hahaha...

da puas membuang masa kt kl tu..barula reti nak blek..daripada awal mlm ktorang gerak..da ala2 nak abih pagi baru smpe umah..letih..tp puas..sebabnya?? ape yang aku wat berjaya mengundang apa yang aku nak..even sket je..tp at least ade..dan ak sangatlah puas hati..puas ati tahap nak guling2 atas rel ketapi lagi..padan muke ko!!! huh!!

antara program buang mase n duet b4 blah tinggalkan baharom..

pegi kota tinggi punya waterpol..
kembungkan perut kat portugese chicken ngn kedai kopi kluang..hahalagi gemokkan badan kat egg house..pastu g karok kat danga..lia ngn fahana pun masuk dow..hahani ha bukti lia masuk..haha..man..ko jgn nk kondem2 lia plk..haha

2nd last day kt mktb..klu xclpla..kitorang pg JJ..then pg stulang..ngadap singapore yg insyaallah..final year nk pg..haha

10 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. ohh!sy suke mamat yg pkai bju belang cmin mate itu..ngeh3..kamu ni juni..asik nk guling kt rel kteapi jek..hehe..xleyh byg kn..hehe~

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  5. Ya Allah..permainan dunia mu sungguh hebat dan kencang...sedangkan hamba2 mu yang soleh+hah boleh terpedaya inikan pula aku ya Allah....Aku berlindung dengan mu Ya Allah...pimpin lah daku....Jangan lah Kau ngadahkan keseronakan tersebut kepadaku....agar ku x lupa padamu Ya Allah...(Joeny..aku x kondem..aku berdoa tuk aku...len tu...huhu)

    ReplyDelete
  6. ya man..aku tao man..ko jgn nk tduh ak yg rosakkan lia plk weh..haha..die yg willing nk pg dow..

    ReplyDelete
  7. Sudah ku sangka..tu taktik ko je kan ritu join usrah...hahahaha...alah karaoke je pun...biasa la tu..tuk afiqah..tu Hasif namenye...baik dan hensem budaknye...nak nombor bleh...Singgit se angka....haha

    ReplyDelete
  8. wei..pika tu kan ex hasip..xknla die xto no asip..rugi je ko ofer cmtu..haha

    ReplyDelete
  9. Aku kan pandai wat2 x tau...huhuhu...bleh pikah...singgit seangka...huhuhu...sile2

    ReplyDelete