Wednesday, May 6, 2009

ZUMA KING!!!!


thanx to racer si mat rempit halal kerana sudi kasi wa baju ni..haha..walopun sizenya x bpa nak btol..tapi 10 ringgit lu yg melayang kerna kasi kat posmen tu sangatlah dihargai..lepas mandi trus wa sarungkan di badan..sesuai untuk dibuat tidorrr...lu xperlu balek cebok muka lu..sebab muka lu memang gud gud..haha..

cane aku bley dapat baju ni? sebab muka aku xmalu..tu pasal pakcik nation wide tu bley anta baju ni kat umah tadi..

camni..aritu aku ikut racer mat rempit halal ni pegi pasir gudang..nak tengok moto die..pastu aku usya baju die pakai..lawa..label pun same ngan label baju die ngan si penoreh getah tu pakai time tengok muvi aritu..so aku pun sangatla curious..terus aku tnya mana die amik baju tu..cita punya cita punya cita punya cita..bodek punya bodek punya bodek..aku pun dengan muka memang xmalu langsung..angguk je bile die tanya nak ke x baju label tu gak..haha..

dan arini..sampailah baju tu kat badan aku..sebab die xsempat nak kasi b4 aku balek perlis aritu..arigato..

3 comments:

  1. baju apa tu weh...dhla size ala2 labuh gtu..hehe-qilah-

    ReplyDelete
  2. wei qilah..adeyh..haha..ag ni purak2 xto plk..haha

    ReplyDelete