Monday, July 20, 2009

XDE TAJUK...

sane sini aku nampak..pegi sini ade..pegi sane pun ade..pegi situ pun ade gak..sampai ke sinun pun sentiasa ada..kadang-kadang dalam kete pun bley nampak..tensen kepala hotak aku neh..serabut memandang..kacau bilau hidup aku menengok sume tu..i used to have that..used to be like that..tu pasal macam dengki semacam je bile tengok bende tu sume..sampai berdarah langit2 mulut aku sebab dengki punye pasal..sedih..jeles..sakit ati..n yang paling penting..aku sangatlah nyampah tengok sume tu..sebab aku da xbley jadi macam tu..kekesalan tahap gunung everest pun da xde gune..

ke mane-mane aku pegi..mesti ade..mesti muncul depan mate aku ni ha..mesti punye..kondom..eh..konfom!! Si Kurus Comel cakap..

"xpe Juni..Allah slalu kasi ko nampak tu..maybe sebab Dia nak ko pikir yang kau memang patot nampak sume tu so that satu ari nanti nanti ko akan jadi kebal.."

btol gak tu..tapi setiap kali aku nampak je bende tu kt mane-mane..tepi jalan ke..atas kusi ke..shopping mall ke..dalam kete ke..or even kat kedai mamak pun..aku ase macam nak marah je..haha..sampaikan Cik KBE cakap..

"ag ni wat tahwan sket aih juni oi.."

xpela..lepas ni kalau aku nampak lagi bende tu..aku harap aku bley control la diri ini..hahaha..akan aku masukkan suma ni dalam doa harian aku supaya aku akan sedar diri..

7 comments:

  1. bukan..klu aku nmpak bnde ni..sawan aku lg truk dr nmpak jin..hihi

    ReplyDelete
  2. hehe..gae-gill ke kak...haha.tahan2...perasaan n nafsu je tu sume...

    ReplyDelete
  3. da sah2 pompuan ssh control prasaan n nafsu man..hahaha

    ReplyDelete
  4. haha...pepandai la ko juni...dah besa pun..pepandai la handle 2 bende tu....mengadap aku t...biar aku aja ko nk handle 2 bende tu..haahaha...aku dah lulus dah bab2 menghandle 2 bende tu...haha

    ReplyDelete
  5. konfiden je ngaku da lulus ko ni..hahaha.. klu ak ngadap ko nk blajo..sure kene bayor..huh

    ReplyDelete
  6. uihhhh...boleh...percayala kate2 ku ini..hahaha....x de hal...harga bleh kawtim punyer...lol

    ReplyDelete