Friday, August 14, 2009

TEWAS AKHIRNYA...

8.8.09 aritu..teslians wat konvoi lagi sekali..and dis tyme kitorang pegi mandi manda kat sungai gabai,ulu langat..5 bijik kete ikot..15 org join..sampe2 je kene panjat tangga yang bley tahanla tinggi die..sume sebab nak mandi tanpa gangguan pnye pasal..tapi bukit lagi yang slalu aku nek kat kangar tu lagi tinggi..so xde prob sangatla..tapi penat tu tetaplah macam haram..

dari atas sampai bawah..mandi macam xingat dunia..dengan jes yang langsung xdisangka-sangka tahap kesportingan dia..1st tyme join ngn dia..xsangka dengan selambaknya dia dia membiarkan badannya dihenjut dan dihempap dan dinaiki dan diluncurkan oleh budak2 ni..memang sporting..

walopun ada jelingan-jelingan yang kurang berpuas hati antara satu sama laen..tapi kitorang sume tetap dengan keghairahan masing-masing..xperlu nak amik pot sangat sebab enjoy itu perlu dinikmati sepenuhnya..

tengah syok2 mandi dan manda dan meluncur dan bersuka-ria..tiba-tiba tumpuan aku terganggu dengan satu pemandangan yang sangat-sangat2la membuatkan aku tersentap..dan segala keghairahan dan keasyikkan aku hilang..aku sangat benci dan serabai tengok pemandangan tu..sangat terganggu..aduh..semangat aku nak bersukaria terbantut disebabkan itu..fikiran aku da jaoh melayang-layang..aku sangat benci...

nasib baek ada diorang..tengok diorang da macam orang hilang akal meluncur dan meluncur dan meluncur..aku rasa sedikit lega..at lis ak masih ade diorang..

da abh mandi..makan..semangat anak muda nak bersukaria blom abih..tyme ni la nk enjoy..xkan bila gigi da xde baru nak kejar dunia..hihihi..kitorang pegi berkaraoke plak..kat alamanda..n sekali lagi aku rasa terganggu dengan lagu-lagu diorang..dan disebabkan gangguan yang bangang itu..aku tewas..aduyai..

da lama aku simpan n bertahan dengan penuh kesabaran seorang muslimah sejati..hehe..malam tu semuanya habih..punah..huh..tapi thnx kepada mereka yang memahami..bukan aku nak.tapi keadaan memaksa..cewah..

dan sekarang aku xmo lagi bekerja keras untuk bertahan..biala dulu..lagipun aku ada diorang yang paham..

pape pun..teslians mmg hebat..

3 comments:

  1. Nek jes mmg best...huhurugi saper x try...terbaik..t klu de peluang nk repeat balik..haha

    A-Z..keaadaan sudah dibaca...lagu-lagu yang telah dinyanyikan oleh yang menynyi hanyalah untuk kisah idup yang menyanyi..tak pernah tuk memperasankan org lain..namun secara x lansung ia mungkin tersangkut paut jugak dengan org len kan...kepada org yang tertewas...biarla dulu...aku yakin dengan org yang tertewas tu sbb akn tiba satu masa nanti dia sendiri akan bangun balik tuk habiskan benda yang dia dah mulakan...buat kawan2 yang memahami...teruskan berada di belakang yang tertewas...

    ceh..pe bongok aku berfalsafah lak ni...wei joeny...tnyer bebudak ni saper x bayar g karaoke??byr kat ke're..sian die...

    ReplyDelete
  2. lupe2..aku pon blom bayor..hahahaha..
    falsafah ko mmg bernas..mcm bkn ko je yg brflsafah..hahaha..kutip kt mne2 kot..

    ReplyDelete
  3. man tu falsafah je lebey..jangan biarkan diri awak diselubungi falsafah dia..

    ReplyDelete