Wednesday, September 15, 2010

wahwahwah..berani betul dia nak datang rumah aku raya-raya ni..siap nak buat surprise lagi..surprise kepala butuh lu la...nasib baik aku dapat tao sebelum muka dia tersembul depan pintu rumah aku..kalau tak satu mata ayer boleh tao yang dia tu memang jahanam..aku da cakap...sujud minum air basuh kaki aku pun..selagi aku tak hilang ingatan..memang smpai mati pun aku takkan maafkan..lagipun hidup aku tak kurang sikit pun kalau aku tak jadi membe dia..tak perlu canang satu perlis yang hang nak berbaik-baik..nak minta maaf kat aku..sebab satu perlis memang dah tao yang aku memang takkan terima sepatah perkataan pun dari hang...

No comments:

Post a Comment