Thursday, November 4, 2010

DOLU DOLU


bapak dia ustaz..tapi perangai dia macam jembalang.. mak dia mualaf cina..tapi muka dia kaler macam kling..

dia jahat..polis suka cari..sampai dalam rumah polis geledah..sebab tu dia lari..kalau dia tak lari..aku takkan pernah dapat kenal dia..terima kasih polis..


dia hitam..tapi sweet..hahaha..sebab tu dulu aku suka makan..sebab dia yang tolong letakkan lauk dalam pinggan aku..so..bolehla aku tengok dia sambil senyum-senyum gatai..

dia berat mulut..tanya nama pun tak jawab..last-last dengan bangganya aku cakap kat diorang..nama dia RIZAL..hahaha..konon aku sorang ja yang tao..


dia suka sengeh..sebab tu aku sanggup menapak ke pondok guard sebab nak usya nama kat buku rekod pak guard..dengan birthday dia sekali aku tapau..


dia baik..aku tipon nak wish gudluck..dia datang bawak nasi goreng..baiknya dia nak bagi aku nasi goreng sampai dia dengan kawan-kawan2 dia bergaduh dengan pak guard..apala..sapa suruh pak guard tak bagi masuk kan..


dia tak nyanyuk..sampai sekarang dia ingat pipi merah aku..sebab dulu lepas bermain-main aku terus pegi makan..dia kata dia suka macam tu..haha..

4 comments: