Saturday, January 29, 2011

SEKSA


last aku demam dua tahun lepas..masuk hari ni..da dua hari aku tersiksa..
betul-betul siksa..nak tidur kena nganga..nak bernafas kena nganga..nak baring kena sentiasa dalam selimut..batuk tak berhenti-henti..cakap jadi sengau macam Tomok dulu-dlu..hingus asyik nak meleleh-leleh kuar je..dem!!

jam da pukul 3.40am..mata aku sangat berat tapi xmo terpejam-pejam..
sorang-sorang di hening pagi (cewah) cenggini betul-betul buat demam aku lagi teruk ( even sebenarnya xdela sampai nak mati)..
kalau ada POK EID GEMOK..seronoknya..
mesti dia tolong lap hingus yang berjejeran ni..hahaha..
mesti dia sanggup bangun dari tidur nyenyak dia bila aku merengek macam budak tak cukup umur..
mesti dia membebel cakap aku degil..
makan ubat susah..minum air susah..
semuanya susah..mengada-ngada suruh picit kepala la..ambik air la..dukungla..
tapi dia tetap sabar layan kerenah aku..susah nak cari tu.. =D
adeh..tiba-tiba kepala aku ni berdenyut-denyut plak..
jaohnya nak suruh picitkan =(


Miss You =( dis is my beloved personal doctor

4 comments: