Friday, February 18, 2011

SEDAP


ni air favorite aku..ice lemon tea..season punya brand..sedap gile..lagi2 bila minum tengah2 panas..fuhh..nikmatnya xdapat nak diungkapkan dengan apa2 perkataan pon..tapi kalau korang nak try..aku suggest korang minum yang dalam tin punya..masyuk dia...fuhhhhhh...

yang ni kotak punya..yang dalam kotak ni kurang sket masyuk dia..aku pun tak paham sebab apa..yang dalam botol pun kureng gak..

tapi apa2 pun air ni memang lazat menjilat2..aku suka beli sekatun..yang ada 24 tin tu sekaligus..then simpan dalam peti ais =) asal dahaga je aku minum..memang terbaik..

tapi sebenarnya xelok jugakla kalau asyik teguk air ni..air tin kan..bukannya elok sangat untuk kesihatan..minum air masak je..jimat pon jimat..

3 comments:

  1. aku suke yg kotak lagi.. piau lagi beb.. dalam tin mcm sejuk sgt kalo dalam peti ais..

    ReplyDelete
  2. kotak magika..nk tao try la der...
    joseph..yg kotak ase mcm payao je..

    ReplyDelete