Thursday, March 31, 2011

BAIK DARI TIDUR

hasil nukilan aku time boring dengar lecturer membebel kat depan kelas..




sebelum..

selepas..




acara selingan..
actor Filipina paling ensem abad ini..
first time aku JUMPA dia dalam cita drama Stairway To Heaven..
sekarang ni second time dia datang JUMPA aku..walawehhh..
dalam drama Marimar..
TV3 jam 3 petang..
ensem sial manusia ni..
mari kita cuci mata bersama-sama..



Dingdong Dantes (nama macam loser gila) as Cholo in Stairway To Heaven





Dingdong Dantes ( lagi sekali..nama loser gilos) as Sergio in Marimar



hensem gila kan mamat ni..tapi bila google dia dalam tenet..hampehhh..gamba bogel serta separuh bogel je yang banyak..takpelah..janji ada ketul2..walawehh..


3 comments:

  1. juni!!! aku suka dia jugak!! tak sangka taste kita sama..jum kawen ngn dia..ang jadi madu aku taw!haha

    ReplyDelete
  2. kotak magika.. tp ensem..tk ksahla bogel pon..wawawa

    eah..suka2 ag ja nk ak jd madu ag no..klu ak dpt kawen ngn dia..sapa2 pon xbley even kerling sket2 kt dia tao..=p eah gedix..

    ReplyDelete