Thursday, March 24, 2011

HANTUK HANTUK KEPALA


minggu yang amat2 memenatkan..walaupun pergi kelas ala2 cekodok basi je..letih woh..malam celik mata kecilku luas2..siang tidur sambil sakit perut..asyik mengadap thesis paper yang macam zxsjdwikfdkf ni..dah la kena fikir macam2..sampai bersimpang siur otak aku ni..dah la aku ni jenis yang sangat malas mahu berfikir.. (salah aku ke?? haha..wtf!!)

kadang2 datang gak rasa malas aku nak belajar..nak kahwin je..nak jaga laki..nak masak kat laki..cewahhhh..so what?? aku memang pandai masak..peewiitt!!

tapi nanti kesian pulak kat bapak aku..penat2 dia buat aku suruh jadi modal insan yang berguna untuk tanah tumpah darah malaysia tercinta anak perlis yang berwibawa serta anak daa..ok..cukup!! cukup!! cukup!!

memandangkan aku love my daddy..terpaksala aku bersabar..sabar..sabar..sabar..

esymen ni semua tak kemana..(???)

hari ni mahu tidur awal..1 pagi consider early la kan..esok mahu ke kelas..naka pakai bedak pergi kelas..da berapa hari tak pakai bedak pergi kelas..

to all students out there..in there..inside there..outside there..
good luck!!

p/s : arini aku da sent draft yang kalau jual seposen pun memang tak laku..sory my beloved supervisor...cehhh..terus jadi beloved..

No comments:

Post a Comment