Tuesday, March 22, 2011

PASTI

sebenarnya aku tengah struggle buat researh paper yang like hell ni..semak betul aku dengan benda2 alah ni semua..perlu ke aku buat semua ni..sedangkan aku tak pernah pun bercita-cita nak jadi seorang pe ( peng/per/penye ) research paper ni..sebab aku tau research aku takkan boleh digunapakai walaupun di Somalia..wtf..

disebabkan kestresssan melampau..aku give up..berpinar-pinar kepala hotak aku nak mengadap..stress aku..stress!! eceh..over la plak ko kan..padahal keje ko memang cincai boncai je Juni..diam! diam! diam!

tiba-tiba kat tibi ( memang secara tiba2 okay..bukan aku sengaja ) tertayang pulak cite labu labi..sengaja nak suruh aku mengimbau kenangan2 retro aku plak..wth..kena2 ramai plak membe2 lama yang dah bebini berlaki..betul2 buat aku sengeh sorang2 sambil memory otak aku yang tadi da tepu dengan Soviet Society pekejadahnya tu kembali segar bugar macam fresh milk dalam peti..

owh..kejap..mau meneguk seteguk dua teguk fresh milk dalam peti dahulu..

owh..kejap..mau pergi berkencingan dahulu..

sudah..eh..kenapa aku rasa seperti mau makan kek coklat????
ok..nevermind..

mari kembali ke zaman retro norjunilaila anak azhar



for your information..hahahaha..wtf..apakah ini..okai2..ehem2..aku kecik2 dulu mak bapak aku hanta aku pergi tadika PASTI..korang tao pekejadahnya PASTI tu?? tau?? tau??
haa..walaupun aku ni begini ( bagaimana???) tapi aku dulu sekolah tadika PASTI tau..tau?? tau?? tau?? hahaha..annoying sial..
tadika PASTI tu tadika yang islamik you all..muahaha..mungkin mak bapak aku hantar aku ke situ dengan niat nak aku jadi ustazah kot..tapi malangnya hatiku tidak ke arah itu..wtf.. ( oh..no wonderla adik aku cakap aku jahiliah ) tapi next time la aku cerita kenapa adik aku cakap aku macam tu..sob sob sob..

cikgu kesayangan aku kat sini nama dia cikgu Salwa ( sorang ni je yang aku ingat pun ) yang lain2 memang lenyap terus dari kotak ingatan aku ni..celaka punya bekas anak murid..diam! diam! diam!


sila jangan cari aku..wtf..hahaha..rombongan kanak2 tadika ke Gua Kelam!! yeah!!
ok..takpe..bia aku tolong tunjukkan jalan kebenaran (PASTI kot)..
berdiri tengah 6 dari kiri..
ok..sila gelak kalau nak gelak..i dont mind..
p/s : dahi luas itu budak bijak..



ok..yang ni kalau nak tengok jugak..cari sendiri..aku da malas nak tunjuk..
memang konfom dapat cari..
Norjunilaila Azhar has her own trademark.ndsajdiwjjmxzs...
lagi sekali rombongan kanak2 tadika ke Kuala Perlis indah damai mempersona menggoda..

owh..lupa..tadika dulu aku adalah seorang yang amat bijak..perasan?? suka hati aku la..aku suka dapat nombor 1 dalam each and every exam..yang selalu bersaing dengan aku..tu.minah kerempeng tu..
no 4 dari kiri..siti hafizah nama dia..hehehe..
aku dapat nombor satu..and dia confirm no 2..bila da masuk sekolah rendah..dia selalu dapat no1.aku confirm no 2..bila da lama kat sekolah rendah..dia selaaaaaalu dapat no 1..and aku slow2 menjunam jatuh ke tebing no 10 ke atas..15 ke atas..dan seterusnya..
ok..aku memang PEMALAS..so??

p/s : dahi luas itu budak bijak

rombongan lagi!! rombongan kanak2 tadika ke batu pahat!! oh..seluar oren kesayanganku..baju kurung aku je yang tak cantik..=( orang lain semua bunga2 bagai..owhhh..mak suruh pilih kain bunga2 nak buat baju kurung..taknak..padan muka!! da 17 tahun baru nak menyesal..ptuiii..!!

p/s : dahi luas itu budak bijak

-simple joy as a child to be kept as everlasting memories..-

2 comments:

  1. ni cubaan mengaibkan diri sendiri a.k.a membuka pekung di dada ke hape? hahahahahahahahahahahaha~
    *gelak guling2 jatuh tilam* pergghhhh.. tidak berubah lgsg muka kau kan? tape2.. nanti aku balik umah, korek2 album mak aku then post kat blog aku juga ye untuk dijadikan bahan ketawa kau.. ;D

    ReplyDelete
  2. bukanla celaka..ini cuba untuk meyedarkan diri sendri..muahahaha..

    ReplyDelete