Tuesday, April 12, 2011

AKU KAYA

1. celik mata..10.57..damn! class on 11..sambung pejam mata..
2. celik mata lagi..1.06..bangun..minum kickapoo..
3. buka tv..Wanita Hari Ini..hey, im wanita ok!!
4. planned to go to Tajol's class..dang!! lupa brek moto punah ranah..plan cancel..
5. bukak laptop..mao sambung update blog..last nyte tenet macam taik kuda..
6. on facebook..oh..thanx Guhan for the offer =)
7. updating blog..

tabung sebelum dinodai..


proses membuang isi perut tabung bersama Pok Eid..sigh..ternoda sudah..



isi tabung setelah disusun sempurna..sigh lagi sekali..RM111 jumlahnya..sigh sekali lagi lagi



bungkus dengan plastik lauk supaya tak terburai..sob sob sob..



tabung sudah kosong..setelah dipelihara sekian lama.. =(


tabung sedih lihat isi perut beliau dibungkus-bungkus begini..tapi..apakan daya tabung..

pergi tukar syiling dekat BSN Kolej Muhamad Rashid..penat aku dengan Lialuvhatetragedy menapak dari FPP pergi BSN..mengharungi segala rintangan dan dugaan..panas terik matahari yang tak jemu-jemu memancarkan..ahhh..nak over-over plak..
sambung lagi..
menaiki jambatan..eh..jejantas yang tinggi mencecah awan putih..woii!!! tak payah nak merapula..
sampai BSN..kakak BSN cakap..
"kalau nak tuka syiling kena masuk akaun..lepas tiga ahari baru boleh draw dik.."
ohhh...hancur luluh hatiku ini..celaka!!
kakak BSN sambung lagi..
"adik try pegi tukar dengan abang nasi lemak kat depan tu..selalu dia memang nak duit syiling.."
baik kakak BSN......sighhh..

tuka dengan abang nasi lemak..RM20 je dia nak..bolehla bang..dari takde langsung..
masuk BSN balik..pasrah bila kena tunggu tiga hari..
=(

8. Sejuta Cinta Marshanda pulak dahh..mangkoq tingkat btol TV3 ni..
9. nak pergi hantar moto kat bengkel..tapi duet belum boleh draw lagi..
10. lapar tapi malas nak basuh periuk nasi.. ok..salah aku yang ni..
11. mandi..

No comments:

Post a Comment