Thursday, April 28, 2011

BANYAKNYA ABE(s)

seronok aku tengok gamba2 zaman sekolah dulu..
tengok gamba2 homeroom..tiba2 terasa rindu plak
dekat abang2 homeroom aku..nasib baik ada facebook..
kalau tak mesti masing2 diam bisu pekak buta tuli..hehe
teringin plak nak jumpa diorang..suruh belanja2 makan ke..
belanja2 tengok movie ke..hahaha..tapi masing2 da jauh..
ada je yang dekat sebenarnya..Shah Alam tu..xdela
berpeluh ketiak kalau nak pegi pon..cuma kesempatan
nak jumpa tu yang tak ada..

time sekolah dulu..mula2 masing2 malu nak borak2..
lagi2 aku yang makhluk asing ntah datang dari mana..
lagipun junior nak cakap dengan senior..jantan suma
plak tu..dah la aku ni jenis pemalu.. =) nasib baik ada
Umi Faridah..kalau tak sebab umi.mesti kitorang takkan
mampu nak jadi macam adik beradik..perghhh..

homeroom kitorang antara homeroom yang terapat
dan teraktif la..boleh dikatakan camtu la..siap ada
gelaran adik beradik..homeroom lain mana ada..tapi
ada..yang konon2 nak meniru..dengki..dengki..dengki..
hahaha..budak2 sial..

post ni aku nak memperkenalkan abang2 homeroom
aku yang sengal2 ubi sakit2 lutut lenguh2 belakang..
sebelum kawen (perlu ke nak sebelum kawen gk??)..
hope dapat jumpa diorang..mintak belanja makan serba
sikit.. =)

i present you....!!!



ALONG PINI!! aka abang sulung =)
da kawen pon beliau..da ada baby girl..tapi da divorce dengar
khabar..ooppss..sorry along..terbagitau plak.. =p besala..kawen
muda..sape soh gatai sangat =p tapi da ada pengganti..semoga
bahagia ke anak cucu cicit cicak tongkek =p



ANGAH PIJI!!
da ensem sekarang..tu pon sebab tengok kat fb ja..padahal
ada kat shah alam je pon..susah benor nak jumpa..dulu2
belengas ja..hehe..sekarang..perghh..macam radhi OAG
versi tinggi sikit kot.. =p



ALANG ZUL!!
da jadi org indon sekarang.. nanti balik mesia bolehla
nak pegi mintak mc..good luck alang..semoga berjaya
jadi doktor yang tak silap cucuk bontot orang =p



ANJANG TASNIM!!
da bekerjaya abang aku yang ni..jadi kastam yang harap2
tak makan rasuah orang nak bawak mercun masuk mesia..
sebelum kawen sila belanja achik makan pizza ok =p




ABANG BURN!!!
makhluk paling jahat dalam donia..hahaha..mulut paling
macam taik..dala cakap macam orang isap dadah..meleret2
ja..hehehe..suka kutuk aku gemok..padahal dia pon sama..
current location tak dapat dipastikan..




USU AZLEY!!!
abang aku yang paling comey..hahaha..marah sangat kalau
aku cakap dia comey..paling susah nak cakap dalam
homeroom..tapi..jangan dipandang pada ketinggian..
akalnya panjang berjela2..hahaha..ni pon tak dapat
dipastikan latitud dan longitudnya..haiiii...




ACHU PEHE!!!
brader stim!! hehe..achu ni da lepas syarat..sebab da penah
belanja aku walopun hanya roti canai sekeping..sebelum ni
study kat Uniten..sekarang ni ntahla..da kawen kat siam kot =p


hopefully satu ari nanti bleyla aku pow diorang sorang
sikit..aminnn...btw..diorang panggil aku ACHIK..hehehe

p/s ; miss you guys!!!!!!

4 comments:

  1. Wahh,...bile ak tgk, tringat memoirs kt maresma...huhu... =(

    ReplyDelete
  2. ak pon xto bkpo tba2 jd rndu ko sep ni..

    ReplyDelete
  3. miss u all..muahh3..i cant complete my puzzle of my life without u, my lovely brothers and sisters...terutama achik..he3

    ReplyDelete
  4. waaaaa...ni yg nk ase trharu neh..hehehe..msz u soo much la along..lg2 bila bley mkn ikan bakar..=p

    ReplyDelete