Wednesday, May 18, 2011

CAKAP LEKLOK SKET BANG..TUMBOK KANG.. (kiut x tumbuk aku?? =p)

kenapa orang suka memandang dan menilai sekadar melihat dari luar?
tengok orang dari luar rumah?? ke tengok orang kat luar rumah?? commonla
bang..abang baru je jumpa saya sekali..sekaligus..sekali harung..senang2
je abang cakap saya ni macam tu..perghh..adoi bang..apala abang ni..

saya ni bang, bukanla gadis yang materialistik..tapi kalau orang bagi, saya
sapu je bang..rezeki..takkan nak tolak kan..rugi la..tapi kalau da sampai
nak petikaikan benda yang abang tak tau pasal saya..da tak cantik la camtu..
bang..huduh..huduh..huduh..takkan abang suka kot orang cakap abang
ni huduh..walaupon abang sememangnya buruk dan hudus...

lagi satu bang..saya ni jenis yang tak kisah..kawan bapak saya pon cakap
saya takkan kisah kalau bf saya nek lori ayam pon..tu kawan bapak saya
bang..ha..belom kawan nenek saya lagi..jadi kesimpulannya kat sini..kalau
abang nak tao la kan..saya ni memang bukan gila besi punya pelempuan..
saya gadis kampung biasa saja maa..abang jangan risaula..

abang rilek sudah ok.... =p jangan sibuk2..jaga je bini abang tu baik2..
semoga kita sama2 bahagia sampai mampuss..




No comments:

Post a Comment