Wednesday, May 4, 2011

ENTRY LUAH PERASAAN KONON2

wayar2 berselirat dalam hotak..
itu salah ini betol..
itu betol ini salah..
letih belajar tapi terpaksa teruskan..
tanggungjawab belum terla
ksana..
susah sangat ke nak paham??
demand perut belum tercapai..
banyaknyaaaa!!!

sesungguhnya aku terlalu merindui mere
ka..

time aku nak study tiba2 tenet laju macam keta pakai minyak kapal terbang plak..
dugaan betul..
ishhh..dugaan cmni pon takkan x bley handle??
errr...agak tak bley la..hahaha..



terlampau banyak kekesalan..
kalau la ada..... mesin cahaya masa!!
aku nak pegi zaman time aku kecik2 dulu..
ketuk2 kepala..pulas2 telinga..rendam2 dalam kolah air..ikat seret heret dengan keta tolak..
lempang kiri kanan berdas2..ikat kat pokok biar kena gigit kerengga..paksa minum air sabun
lepas tu pijak2 perut..sambil caka
p..
"pemalas nak mampus!! sebab kau pemalas la aku jadi cmni sekarang kau tao!! "

.......
.......
.......
.......
.......
.......

tak berguna punnn..





teruskan idop..cubala menjadi yang lebih baik
walaupun tak dapat capai sempurna tahap dewa kelapan..

p/s : pagi tadi aku berjaya pegi jogingg wooo...tahniah juni!!!

2 comments: