Saturday, May 14, 2011

MIDGET BURUK JELIK


aik..latest entry aku hilang??? ah..biar ah..malas ak nak melayan..lagipon
marah aku da agak reda..tu semua syaitonnirrajim punya angkara..kena
istighfar banyak2 neh..tak bley jadi ni..kata nak jadi cool..perghh..cool taik
kuda kao la juni..lempang berdas-das baru reti..

adeyh..da elok reda marah aku..budak kecik ni buat hal lagi..tengok kerdil
camtu..nak tarik telinga pun aku tak sanggup..

OI BUDAK KECIK!! KAO TU DA LA KERDIL..
PENDEK..TERBANTOT..
KATIK..MUKA BURUK..MACAM PANTAT..DALA MUKA BURUK..
SEDAR2LA DIRI TU SKET..KALAU DA PERANGAI PON MACAM
CILAKAK..MEMANG XDE SAPA HADAP NAK KAWAN NGN KO..

marah btol aku dengan budak kecik tu..dala badan pon terbantot..otak
pun cacat gak..kao ingat aku ni apa? bajet aku bley wat midget porn la
dengan ko..tengok muka kao aku asa
macam nak lempang je..aiiiii....
marah btol aku ni..

nasib baik Yoyoyoyo cakap jangan repot2..kalau tak..eee..aku pegi je repot..
biar kao reti sket macam mana nak hormat manusia..ko tu anjing..kena la
respect manusia..tapi bagi aku..kao tu lagi berkurap dari anjing kurap..

perghhh..berkati2 aku maki ni..tmbh plak la dosa aku..aisey...tapi nak wat
camna..aku pon da tak reti nak watpe lagi..esoklah aku pergi lempang
budak kecik tu..bley?? eh..xmo la lempang..nanti abih kotor tangan gue..

tunggula dia sentuh dulu....

.

p/s : baikkanlah akhlakmu supaya mereka tidak memandang kepada kejelekkan rupamu..perghhh..

3 comments:

  1. juni,
    awat marah sangat ni?
    ang lempang je. senang cte. haha

    ReplyDelete
  2. itula ko...bodo....org membendung sebelum berlaku....nk tgu sentuh...bingai...

    ReplyDelete
  3. tikah....boleh ke nk lempang bdk kcik??

    man..ak xto nk wt cane...maleh layan pon ade..tp jaed ckp kalau bley bia ak pg setel sndri dlu..klu xbley blah gk bru die msuk cmpor..

    ReplyDelete