Sunday, May 8, 2011

SEMALAMAN


okay..
another silly mistake..
seems like i couldn't think and act wisely..
bloody damn stupidooo...
and you..
i won't forget your face till i get you back asshole..

neway..that boy was kinda cute..
eh..this is a different story okay..
(",)
nanti kaklong belanja makan eskrem okay..
('',)
eskrem kitkat yang mahal tu..
('',)
kalau nak eskrem murah lagi bagus..
('',)
kaklong pon tengah sengkek ni..
('',)

another different story okay..
budak ni..tak padan dengan kecik..
sekali aku lempang bersepai tengkorak kao..
berani btol kao ni kan..
menyampah btol aku dengan taktik lapok kao tu..
sekali lagi kao buat macam tu..
taola nasib kau nanti..

last different story..
kao tunjuk steady je kan..
baru aku cakap 5 patah kao da goyang2..
kao tengok muka aku ni boleh caya x??
aku pon xto muka aku ni bley caya ke x..
so..
kao get ready je la ea..
jangan buat taik idong dengan aku..
aku tao kao baik hati..
sebab tu aku sengeh je..
POLIS!!!! TOLONG!!!
eh..eh..janganla takot..
aku gurao2 je okay..
('',)




No comments:

Post a Comment