Tuesday, June 14, 2011

NENEK TUA


hari ni second day aku officially start training..sebelum ni aku demam..ahaks..siap dapat mc lagi dari doktor R.Daya..so..teammates aku yang lain memulakan kesengsaraan derang awal sehari la dari aku..semua da terkangkang-kangkang da berjalan..aku? ya..malam ni baru aku terasa derita itu semua..perghh..dengan lutut aku yang masih belum teringin nak baik-baik..aduyai.

pagi tadi buat bleep test..3/7 je yang aku mampu..tengah otw lutut ni bley plak la kan nak terpeleot bagai..lepas abih test training kejap sebab hujan..gegar-gegar abih kepala lutut aku ni ha..da macam nenek tua yang jalan pakai tongkat terkedek-kedek naik tangga macam dalam cerita Mr.Bean tu tiap-tiap minggu kena pegi hospital jumpa doktor minum Anlene 6 gelas besar hari-hari..perghhh..

da pulak ada sorang teammate aku ni patah tangan time training penalti..perghh..patahnya bukan sikit..da macam orang eksiden da..bukan aku yang cakapla..doktor dekat PKU tu yang cakap..siap tulang yang patah tu jadi tajam cucuk-cucuk dia punya muscle..gerun sial aku tengok dia punya gamba x-ray..last-last kena hantar balik rumah..aduhh..

malam tadi training bagai nak rak..amik kau..nasib baik coach kami baik hati dan penyabar orangnya..perghh..sebenarnya xdela teruk sangat pun..just masing-masing tak cukup fit lagi kot..memandangkan esok kitorang ada friendly match dengan USIM..so takdela coach push kitorang habis-habisan..tapi terkangkang-kangkang jugakla semua orang ha...

so..memandangkan esok ada game..malam ni aku mao tido awal..semoga esok pagi bermula dengan kejayaan..ecewahh...

No comments:

Post a Comment