Saturday, July 23, 2011

ORANG ORANG BODOH


letih aku mengadap manusia2 yang isytiharkan diri mereka bijak pandai adik angkat Albert Einstein tapi sebenarnya bodoh dan bangang..bising salah..diam pun tetap gak nak mencari salah..please grow up la..walopun anda semua memang sudah tua bangka ada yang sudah officially dapat tittle anak dara tua..pewww...

anda tak sedar ke anda ada hak untuk panggil dan bercakap dengan saya face to face?? kalau anda teringin sangat nak menyibok hal saya..tak ada salahnya anda panggil saya mengadap anda..bukan susah pon..simple saja meh...tak payah anda susah2 nak kembali ke zaman kegemilangan anda menjadi pelajar skolah yang bodoh tolol mencari orang tengah yang langsung tak ada kaitan semata2 nak tanya pasal hidup saya..semacam bangang rasanya kan..hah..padahal saya dah pun berada depan mata anda ketika itu..haiya..ni la susahnya bila orang yang kesepian tak ada laki cuba nak mententeramkan jiwanya dengan mengambil berat hal orang yang sepatutnya tak payah diambil kisah pon..sudahnya..anda nampak bebal di mata saya..ish ish ish..kan ke rugi seorang pensyarah kelihatan seperti orang bodoh di mata studentnya??

seorang yang berjaya mencipta rules and regulations adalah seorang yang bijak pandai kan..tapi kalau rules yang dicipta adalah bodoh dan tidak logik..perlu ke dianggap penciptanya itu seorang yang bijak pandai?? dengan angkuh riak dan takburnya anda mengclaimed diri anda pakar motivasi, pakar disiplin dan pakar mnde ntah aku tak ingat..padahal kebodohan anda dalam menangani isu2 remeh temeh bak tempe semalam sangatla teserlah..dah berkepuk dosa saya mengeluh dalam hati..alahai bodohnya engkao.........anda belom sedar diri lagikah yang anda adalah seorang yang mempunyai title di sebuah INSTITUT PENGAJIAN..bukannya sebuah sekolah yang menguruskan KANAK-KANAK sekolah..

dan kau..aku nampak kelelahan kau tapi kenapa aku langsung tak ada rasa simpati?? sebab kebodohan kao dalam mengipas-ngipas mereka sangat terserlah..dan cara kau menunjukkan jari kau itu sangat langsung tak dapat diterima akal..kau tak ada hak nak menundingkan jari sampai begitu sekali bangang.....dan pengakhirannya..kau cuba nak mengcoverkan diri seolah2 kau yang terbaik sebab kau pun terpalit sama melakukan kesalahan yang kononnya besar tu..orang2 yang kat depan kau tu bukannya bodohla lahanat..mungkin ada yang bebal..tapi bukan aku..dia dan dia..terasa begitu ingin sekali melempang kepala kau..alang2 2 bulan lagi nak mampus..lagi dua hari kau da goll...

dan kau..aku malas nak membebel..sedarla diri..tolongla sedar diri..harap bedak berkepuk kat dahi..tapi akai langsung tak reti nak pakai..sekadar nak cari pengaruh smpai akhirnya membodohkan diri sendiri..benda simple yang punya solution yang amat simple kau nak besar2kan jadi isu panas..adakah kau pernah berangan nak jadi pengacara melodi?? huh.langsung xlayak..isu yang kau besar2kan tu langsung tak panas...kau sorang saja yang sanggup memanaskan diri kau..hot keww?????

p/s : kesabaran tahap tinggi diperlukan di sini...


No comments:

Post a Comment