Tuesday, September 13, 2011

KERANA PENERAJANGKU


Aku suka begitu. Yang lain selalu mellow je. Getik je aku. Menampah. Semak. Meluat.

Tak suka tolong angkat beg? Wa tadak hal. Aku boleh angkat sendiri la. Aku kan gagah perkosa. Takkan angkat beg pun tak mampu kan...

Tak suka mengalah? Ego? Bagusla, tapi hakikatnya senang saja mao pujuk. =)

Baran? Kemonla sayang, hidup aku dengan hidup kao sama saja. Kita serupa..

Kalau aku bawak kereta kao then excidentkan, kau maki aku dulu sebelum selamatkan aku? Ish, kecik punya hal la. Takkanla sanggup korbankan wang riban-riban semata-mata sebab gadis.

Tak ada mood? Kau memang betol jantan la dear.

Tapi, janganla kerek sangat. Senyum-senyumla sikit kalau marah pun. Kan aku cakap senyum itu sweet.

Good luck checkup laporan diri anda nanti =)

No comments:

Post a Comment