Wednesday, September 7, 2011

SALAH NI..TAPI...XPELAH......


this is a very wrong feeling....i really need time for my mind to recover....haihh....ingatkan cuti seminggu kat rumah da cukup....bala lain pulak datang.....it is wrong and it is nice actually....wtf....
dada da berombak-ombak....kepala da terketar-ketar....otak da melilau-lilau....

kadang2 need someone to say "No, dont go!!"

tapi kang aku plak yang terkedok kat sini....semakin hari semakin Nak Pegi Jugak!!!

aku insan biasa................

apa salahnya sekali sekala merehatkan otak....kannn....

nak jugak cakap "Eh, kau...boley tak kau janji jangan macam-macam? nanti aku janji gak aku tak macam-macam..."

macam boley la kan....konfom2 la tak boleh....

celaru ku celaru....rinduku menghantui....

betolla aku rindu....ke sebab aku bosan?? eh...tu la....sape suruh kau suruh aku pegi Padang Besar itu hari....

ORYTE!!!

KL!!!! AKU DATANG!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment