Tuesday, October 4, 2011

NADIA - SALAM UNTUK KEKASIH

Aku dah jatuh chenta dengan lagu ni. Tapi aku malas nak upload video sebab internet yang sangat 'dramatik' di malam-malam hari begini. Tapi disebabkan mood aku nak menaip-naip berkobar-kobar sekarang ni, aku sangat rajin nak taip lirik lagu ni. Sebab aku da hafal!!! Seminggu naik kereta Leftenan Muda Suraya pergi sekolah, seminggu lagu ni aku dengar.Radio kereta beliau dah macam jadi hak milik aku. Muntah la kau kalau kau nak muntah, tapi aku tetap nak dengar jugak =p

Disebalik kalbu yang semakin layu
Terbenam rasa rindu
Terkunci suara hati
Tiada siapa tahu

Dimanakah cinta tak seperti dulu
Kata kau sayangkan ku
Benarkah itu

Walu kehadiranku hanyalah sementara
Bukan salah mu sayang kira kau jatuh cinta
Akanku pergi jauh takkan kembali
Salam maaf permisi
Kuundur diri

Kini ku bersara
Dengan langkah baru
Mengisi luka ini
Kekasih sekeras aku
Terguris kerna kamu

Kutinggalkan cinta kisah yang berlalu
Kisah kenangan kita
Hanya kau tahu

Walau kehadiranmu bagaikan menghiasi
Bukan caraku sayang harap engkau mengerti
Pemergianku ini takku relai
Salam maaf permisi
Kuundur diri

No comments:

Post a Comment