Saturday, October 8, 2011

PESANAN PENAJA

Post ini dipublished atas sebab-sebab kededikasian aku dalam melaksanakan tugas dan tanggungjawab aku sebagai seorang bakal cikgu. Wtf!!

Esymen aku requires a blog, so takkanla aku rajin sangat nak design blog baru semata-mata untuk satu post yang akan ditayangkan dalam masa tak sampai lima minit depan Mak Lelatul tu?? Tak, aku tak la serajin sebagus seextreme itu.

Kerja yang boleh dipermudahkan jangan sesekali disusahkan. Tukar banner, copy paste biodata Pakcik Martin Luther King tu from Wikipedia, edit2 kaler sket tapi tetap nak jadi putih jugak..sigh.. Dah, siap!!

Aku tak suka buat kerja susah. Sape yang nak susah dalam dunia ni? Jawab!!

Takde kan. Sebab tu Tuhan bagi kepala hotak suruh berfikir. Perghh..

Berhenti melalut Juni!!

No comments:

Post a Comment