Friday, May 4, 2012

KESALAHAN

Salahnya aku kerana terpukau dengan keikhlasan kau
Salahnya aku kerana merelakan sayang
Salahnya aku kerana sanggup menunggu tanpa arah
Salahnya aku kerana menagih jawapan
Salahnya aku kerana sangat bersyukur dengan keputusan kau
Salahnya aku kerana menaruh harapan 
Salahnya aku kerana terus menyayangi sepenuh hati
Salahnya aku kerana terasa begitu bahagia
Salahnya aku kerana mampu melihat masa depan bersama
Salahnya aku kerana bersedia menerima segala kekurangan
Salahnya aku kerana tidak pernah kisah dengan kelebihan
Salahnya aku kerana bertekad mahu membaiki segala keburukkan
Salahnya aku kerana sentiasa mahu berada di sisi
Salahnya aku kerana berharap kau sentiasa di sisi
Salahnya aku kerana mahu kau  menjaga diri ini
Salahnya aku kerana begitu berbangga dengan kehadiran kau dalam hidup
Salahnya aku kerana terasa sakit dengan sikap kau
Salahnya aku kerana mampu membuat sesuatu yang mustahil 
Salahnya aku kerana hanya mahu melihat senyuman
Salahnya aku kerana menjatuhkan ego dan harga diri 
Salahnya aku kerana sanggup menagih kemaafan di atas kesalahan kau
Salahnya aku kerana setia menanti kata-kata
Salahnya aku kerana terus setia menunggu
Salahnya aku kerana masih mahu terus menagih sayang
Salahnya aku kerana sudah tidak mampu
Salahnya aku kerana terasa sakit dengan keputusan ini
Salahnya aku kerana rela...


Salahnya aku kerana tidak mampu menjadi yang terbaik
Salahnya aku kerana tidak mampu meletakkan diri dalam kelebihan kau


Terima kasih untuk sayang kau 
Maaf di atas kekurangan sayang aku

8 comments:

  1. manusia. macam tu la..sabo yeeee....:')

    ReplyDelete
  2. hehe..klu xsabo skrg gk da soh ayah ak crikn jodoh..

    ReplyDelete
  3. aku dah suruh dah. cuma tak dapat lagi.HAHAHHAHAHA. :D

    ReplyDelete
  4. junin juninnn...en baharom pon tak pnah jpe kesalahan ko sebanyak nii.... when the going get rough, only the tough get going. chaiyokk! :D

    ReplyDelete
  5. nak jgk selitkan name baharom kt cni..haha..well, i guess need to love baharom more than him la klu cmniiii...ngeee

    ReplyDelete