Monday, May 6, 2013

APA NAK JADI, APA NAK JADI, SAMPAI SEKARANG MERAPU LAGI

25 MAY 2013 
PAPA'S WEDDING (PAHANG)
ATA'S WEDDING (NOGORI SOMBILAN)
SYIEDA'S WEDDING (KELATE)
ACHU'S (KAKYA) WEDDING (KELATE)
PAH'S WEDDING (PERLIS)

26 MAY  2013
MIDAH'S WEDDING (JOHOR)
QELI'S WEDDING (KELATE)
ILI'S WEDDING (PERLIS)
HANAN'S WEDDING (TERENGGANU)

27 MAY 2013
SHUD'S ENGAGEMENT (KEDAH)

1 JUNE 2013
AD'S WEDDING (MELAKA)
SHAK'S WEDDING (KELATE)
QILA n APAD'S WEDDING (JOHOR)
ALIP'S WEDDING (KEDAH)
AMA'S WEDDING (TERENGGANU)
HUSNA'S WEDDING (NOGORI SOMBILAN)

3 JUNE 2013
ASIP'S WEDDING (TERENGGANU)
ANDAK PIJE'S WEDDING (KELATE)
ABANG MUS' WEDDING (KELATE)

Aku da abeh idea camno nak plan break aku nanti. Mohon seribu ampun kalau aku tak sempat nak menonjolkan wajah di majlis kalian. Aku hanya manusia biasa. Walaupun dolu-dolu aku pernah bertekad nak pegi ambik berkat di semua majlis yang menjemput aku, tapi ternyata aku hanya berangan-angan minah jenin sajo. Mana yang sempat inshaallah aku cuba (bajet VIP) ^_^

Semoga kalian berbahagia bersama-sama sampai ke mati. Jangan lupa tolong doakan aku jugak ye. Huahuahua!! Taknak tlong doakan jodoh aku pon xpo, tolong doakan aku cepat kaya. =D

Selamat Pengantin Baru semonyeee........

No comments:

Post a Comment